martes, 9 de octubre de 2007

¿A onde vai o comercio xusto?

Precisamente eso se preguntan os autores do libro coordinado por Xavier Montagut e Esther Vivas que podedes atopar no C. R. Kandaharia.

E é que non son moitas, pero sí importantes, as diferencias de criterio que se veñen establecendo entre o abano de entidades que traballan no mundo do comercio xusto.
Quizais o tema máis candente sexa o do selo FLO, ligado á distribución de productos de comercio xusto en grandes superficies e por grandes cadenas alimentarias.
Imos a ir introducíndonos pouco a pouco neste tema, en aras dun consumo máis consciente, a través dalgunhas reflexións e apuntamentos. Tentaremos non perdernos de camiño.

De momento podedes ir lendo esta reflexión de Gemma García e Roger Palà publicada en Radio Chango.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Haberá que facer outra análise estratéxica.
Penso que as GRAndes Superficies foron minguando de impacto (só hai que ver ou escoitar o Carrefour de Lugo como está), debido ás campañas contra elas (á parte doutros

O argumento de que "Por fin chegan a tód+l+s consumidor+s, non só a concienciad+s" é algo que hai que ter en conta.

A etiquetaxe non só é o Selo (FLO, IFTA,...), senón a información.

Sempre tivemos problemas de etiquetaxe e "trazabilidade"(incluso nas tendas pequenas)

E tamén de intermediación (tiñamos que fiarnos de importadoras, organizacións...)

Era bó seguir presentes nas Coordinadoras, e entidades onde se manexa a información.

15 millóns de Euros de C.X en grandes superficies?! (5 millóns de euros para es+s productor+s? (a maior parte é CAfé, e ese é a %?)