E é que non son moitas, pero sí importantes, as diferencias de criterio que se veñen establecendo entre o abano de entidades que traballan no mundo do comercio xusto.
Quizais o tema máis candente sexa o do selo FLO, ligado á distribución de productos de comercio xusto en grandes superficies e por grandes cadenas alimentarias.
Imos a ir introducíndonos pouco a pouco neste tema, en aras dun consumo máis consciente, a través dalgunhas reflexións e apuntamentos. Tentaremos non perdernos de camiño.
De momento podedes ir lendo esta reflexión de Gemma García e Roger Palà publicada en Radio Chango.
1 comentario:
Haberá que facer outra análise estratéxica.
Penso que as GRAndes Superficies foron minguando de impacto (só hai que ver ou escoitar o Carrefour de Lugo como está), debido ás campañas contra elas (á parte doutros
O argumento de que "Por fin chegan a tód+l+s consumidor+s, non só a concienciad+s" é algo que hai que ter en conta.
A etiquetaxe non só é o Selo (FLO, IFTA,...), senón a información.
Sempre tivemos problemas de etiquetaxe e "trazabilidade"(incluso nas tendas pequenas)
E tamén de intermediación (tiñamos que fiarnos de importadoras, organizacións...)
Era bó seguir presentes nas Coordinadoras, e entidades onde se manexa a información.
15 millóns de Euros de C.X en grandes superficies?! (5 millóns de euros para es+s productor+s? (a maior parte é CAfé, e ese é a %?)
Publicar un comentario